- Régi (48-as) énekeskönyv: -
- Ugyanez a dallam, más szöveggel: -
Megjegyzés: a dallamsorok elején lévő felütések ritmusértékét az eredeti (az énekes gyakorlatban is megszokott) önálló nyolcad értékekben hagytuk. Természetesen a harmonizációk alkalmasak a felütések - az új énekeskönyvben lejegyzésre került - negyed értékekben való éneklésének a kíséretére is.
Az orgonaletét 6. ütemében a zárójelbe rakott basszushang csak akkor játszandó, ha manualiter (illetve 16 lábas basszusregiszter nélkül) kísér a kántor.
- Ugyanez a dallam, más szöveggel: -
Megjegyzés: a dallamsorok elején lévő felütések ritmusértékét az eredeti (az énekes gyakorlatban is megszokott) önálló nyolcad értékekben hagytuk. Természetesen a harmonizációk alkalmasak a felütések - az új énekeskönyvben lejegyzésre került - negyed értékekben való éneklésének a kíséretére is.
Az orgonaletét 6. ütemében a zárójelbe rakott basszushang csak akkor játszandó, ha manualiter (illetve 16 lábas basszusregiszter nélkül) kísér a kántor.
- Régi (48-as) énekeskönyv: -
- Ugyanez a dallam, más szöveggel: -
Megjegyzés: a dallamsorok elején lévő felütések ritmusértékét az eredeti (az énekes gyakorlatban is megszokott) önálló nyolcad értékekben hagytuk. Természetesen a harmonizációk alkalmasak a felütések - az új énekeskönyvben lejegyzésre került - negyed értékekben való éneklésének a kíséretére is.
Az orgonaletét 6. ütemében a zárójelbe rakott basszushang csak akkor játszandó, ha manualiter (illetve 16 lábas basszusregiszter nélkül) kísér a kántor.
- Ugyanez a dallam, más szöveggel: -
Megjegyzés: a dallamsorok elején lévő felütések ritmusértékét az eredeti (az énekes gyakorlatban is megszokott) önálló nyolcad értékekben hagytuk. Természetesen a harmonizációk alkalmasak a felütések - az új énekeskönyvben lejegyzésre került - negyed értékekben való éneklésének a kíséretére is.
Az orgonaletét 6. ütemében a zárójelbe rakott basszushang csak akkor játszandó, ha manualiter (illetve 16 lábas basszusregiszter nélkül) kísér a kántor.